Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! Слава Україні! Героям Слава! Keep calm. Believe in the Armed Forces Ukraine. Together to victory! Glory to Ukraine! Glory to Heroes!

Словник

субота, 1 липня 2017 р.

В і д г а д а й    п т а х а!!!

•Я чималий птах, із довгими крилами. Оселяюсь біля водойм, харчуюся тільки рибою. Я – чудовий рибалка. У мене довгі ноги, пазуристі пальці з нижнього боку вкриті гостренькими горбками. Один із передніх пальців розвернутий назад – справжні живі кліщі. Хапаю рибу біля поверхні, але часом доводиться пірнати з головою. Маючи вагу близько 2 кг, можу вхопити рибину до 3 кг.


•Я -  дуже корисна, відома всім пташка. В Україні зустрічаюся скрізь. Не відлітаю взимку, а кочую разом з іншими птахами в пошуках їжі недалеко від місць гніздування. Уже в березні ми починаємо паруватися і будувати гнізда, а в квітні відкладати яйця. Харчуюся різноманітною їжею – і рослинною, і тваринною, а влітку – лише комахами.


•Я здавна був символом любові до рідного краю. Про мене складають вірші, легенди, пісні. Мої улюблені місця – глухі зарості болота, очеретяні заплави. Я дуже вередливий до умов гніздування. Стежу, щоб обране місце було відгороджене від зовнішнього світу. Я дуже обережний – якщо мене чимось потривожити, тихенько сходжу з гнізда, пригинаюсь, відбігаю вбік і тільки тоді злітаю.


Я також корисна пташка. Ви всі лякаєтеся волохатих гусениць, а я за годину знищую їх до сотні.


•Я поширений на Поліссі, в Карпатах. Оселяюся окремими парами. Гніздо розташовую на високих деревах, 6 – 20 м від землі й використовую його багато років. Воно велике – до 1,5 м у діаметрі і заввишки до 1 м. Відлітаю  у кінці серпня – вересні.


•Я живу в лісах. Своїм прямим долотоподібним дзьобом добуваю з – під кори дерев шкідників та їх личинки, які поїдаю у великій кількості. Я триста разів на день приношу своїм діткам гусениць і дорослих комах. За зимовий день я знищую до 150 короїдів.


Перевір себе!
 (Скопа, Синиця, Сірий журавель, Зозуля, Лелека чорний, Дятел).