Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! Слава Україні! Героям Слава! Keep calm. Believe in the Armed Forces Ukraine. Together to victory! Glory to Ukraine! Glory to Heroes!

Словник

понеділок, 27 березня 2017 р.

Тренуй і розвивай пам`ять!


1.Прагніть  зацікавити  себе предметом, який вивчаєте, і зрозуміти, наскільки    потрібні ці знання;
2.Зосереджуйте увагу на вивченому;
3.Осмислюйте навчальний матеріал, який вивчаєте;
4.Розподіляйте навчальний матеріал на окремі смислові блоки, наприклад вивчайте вірші строфами;
5.Установлюйте логічну послідовність у запам`ятовуванні. У цьому вам допоможе активна робота над матеріалом ( складання плану, конспекту, схем, що дають змогу відтворити послідовність викладу і змістові зв’язки ). Це набагато ефективніше, ніж багаторазове перечитування тексту;
6.Надавайте емоційного забарвлення тому, що потрібно запам`ятати;
7.Зосереджуйте увагу на предметі, який вивчаєте, уникайте сторонніх подразників;
8.Будуйте процес запам`ятовування на асоціаціях, тобто подібних відомостях. Наприклад, номер коду камери схову збігається з роком народження вашого найкращого друга. Прізвище може асоціюватися з певним видом діяльності – Слюсаренко, з ім`ям - Василенко тощо;
9.Повторюйте вивчене. Це пов`язано з тим, що для запам`ятовування потрібен час для переходу інформації з короткочасної в довготривалу пам'ять. Таке двоступеневе запам’ятовування має біологічний сенс. Воно дає змогу відокремити життєво важливу інформацію від випадкової. Однак корисне не будь – яке повторення, а осмислене. Доцільним під час повторення матеріалу є його використання для розв’язування певних практичних завдань. Непотрібно намагатися швидко запам’ятовувати, оскільки те, що швидко запам’ятовується, швидко й забувається.

Джерело: Біологія. Уроки. 8 клас / Катерина  Шуліка; упорядкування С. Агапшук. – Київ: «Вид. дім «Перше вересня», 2016. – 248 с. – (Бібліотека «Шкільного світу» ).