Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! Слава Україні! Героям Слава! Keep calm. Believe in the Armed Forces Ukraine. Together to victory! Glory to Ukraine! Glory to Heroes!

Словник

понеділок, 10 лютого 2020 р.

Елементи впровадження здоров'язбережувальних технологій на уроках біології
● У 7 класі під час вивчення різноманітності та значення земноводних рекомендуємо використовувати під час узагальнення знань вікторину - розминку, єдиною умовою якої є виконання певних рухів, якщо учні погоджуються з відповіддю, така вправа не тільки сприяє  закріпленню знань, а й руховій активності і профілактиці порушень постави.
1.Якщо ви вважаєте, що тварини, які живуть і на суші, й у воді – це земноводні - підніміть праву руку. (Так).
2.Якщо тритон належить до ряду Безхвості, то доторкніться до своєї голови. (Ні).
3.Якщо у жаби дихання відбувається через легені і шкіру, то витягніть руки перед собою.(Так).
4.Якщо личинка жаби називається пуголовок, то потягніться вгору.(Так). 
5.Якщо вважаєте, що на честь жаби за заслуги у наукових дослідженнях у Парижі споруджено пам'ятник, то зробіть замок руками за спиною.(Так).
6.Якщо саламандра відноситься до ряду Хвостаті земноводні, то нахиліть голову вправо і вліво.(Так)
7.Якщо серед  тропічних жаб є отруйні для людини представники, то підніміть вгору ліву руку.(Так).
8.Якщо хамелеон  не відноситься до Земноводних, то доторкніться до правого вуха.(Так).
9.Якщо у дорослої жаби є на тілі бічна лінія,то поверніться назад.(Ні).
10.Якщо самці жаби повитухи виношують на собі  своє потомство, то поплескали в долоні.(Так).
● На уроці в 6 класі за темою «Загальна характеристика грибів. Шапкові гриби» можна використати  для зняття психоемоційного навантаження  хвилинку релаксації, під час звучання спокійної музики. Наприклад: Діти, закрийте очі й уявіть, що ми потрапили у ліс на зелену і світлу галявину. Біля вас пролетів метелик. Сонечко зігріває вас теплими промінчиками. Ви відчуваєте прилив сил та енергії, піднімаєте руки вгору, тягнетесь до сонечка. А ще ви пригадали найщасливіший день у своєму житті. І від цієї згадки ви відчули себе бадьорим і радісним.
Вправа «Пантоміма» можна використовувати на  уроках біології з різними віковими категоріями учнів 6 - 9кл. Учні отримують завдання показати руками, тілом, обличчям різні терміни, під час яких знімається психологічна і фізична напруга на уроці та покращується настрій. Наприклад: у 6 класі по темі «Плоди» показати жестами плоди кавуна, соняшника, горіху, груші, вишні, гороху, той учень що відгадав назву повинен назвати групу до якої належать плоди. Соняшник - сухі плоди, а вишня - соковиті. У 7 класі по темі «Різноманітність птахів» показати всім тілом і жестами рук птахів, таких як пінгвіна, страуса, качку, дятла, горобця, хто відгадає,той вказує ряд до якого належить птах. У 8 класі по темі «Емоції. Емоційні стани.» показати обличчя (очима, бровами, ротом) різні емоції людини, а саме сум, радість, сором, жах, розпач, ненависть.
Екскурсійний тур "Прощання з колядою"
- Меморіальний музей Соломії Крушельницької, с. Біла Тернопільської області, огляд пам'ятника батькові співачки о. Амвросію (1841-1902);
- Різдвяна шопка у храмі святого апостола Петра, м. Тернопіль, Літургія. Огляд шопки;
- Музей ткацтва і килимарства, м. Глиняни Золочівського району Львівської області, відвідини храму святого Миколая та молебень до Чудотворного образу Розп'яття Христового.